۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۲۷

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری زنجان:

ماهانه ۶۰۰ هزار عدد ماسک درزنجان تولید می شود

ماهانه ۶۰۰ هزار عدد ماسک درزنجان تولید می شود

زنجان-مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری زنجان،گفت: ماهانه بیش از ۶۰۰ هزار ماسک تحویل مراکز درمانی در استان زنجان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا آبی پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه در گذشته الکل و ماسک جزو کالاهای لوکس بود، گفت: امروز این اقلام بهداشتی جزو کالاهای ضروری خانواده‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه امروز خانواده‌ها بخشی از در آمد خود را صرف مواد ضد عفونی می‌کنند، اظهار کرد: روزانه بیش از ۱۵ تن الکل معمولی و ۲۵ تن الکل صنعتی در استان تولید می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری زنجان، گفت: تاکنون بیش از ۲۸ هزار و ۱۹۷ ماسک، ۲۸ هزار ژل ضدعفونی کننده و بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار ماسک در استان زنجان تولید و توزیع شده است.

آبی پور، با بیان اینکه استان زنجان در خصوص تولید الکل و ماسک مشکلی ندارد، افزود: ما به سایر استان‌ها هم ماسک ارسال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اقلام بهداشتی در ۱۴۰ داروخانه استان زنجان توزیع می‌شود، ابراز کرد: در استان زنجان برای روزهای آینده اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و مواد ژل ضدعفونی کننده ذخیره شده و نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری زنجان، با بیان اینکه ماهانه بیش از ۶۰۰ هزار ماسک تحویل مراکز درمانی می‌شود، گفت: امروز شرکت سرجین بافت در خصوص تامین ماسک همکاری لازم را دارد.

کد خبر 4949517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha